Cipru, Ayia Napa la început de aprilie

Am fost pentru prima dată în Cipru mai exact în Ayia Napa.De la aeroport până la hotel am luat un taxi,care ne-a costat 100 de euro.Cred că ar fi fost mai ieftin, dar am fost luați pe nepregatite.La întoarcere am dat 70 de euro(noi fiind 6).Am mers de câteva ori cu taxiul și nu am văzut niciun aparat de taxat,iar plata cu cardul nu prea a funcționat.

Am descoperit o stațiune turistică foarte curată, frumoasă primitoare.Am fost în perioada Paștelui și chiar nu era foarte aglomerat.

Temperatura a fost de max.25grade, dar perfectă pentru plajă. Am stat trei zile întregi, cu copiii așa că nu am vizitat prea mult,dar ne-a plăcut fiecare secundă.

Plajă am făcut la Nissi beach,unde nisipul este foarte fin ,două șezlonguri, o umbrelă și prosoape au costat 25 euro,iar pentru un fel de pernă(fotoliu) am dat 5 euro.Am primit si o apă mare pusă intr-o frapieră cu gheață. Mai erau și alte zone cu șezlonguri, dar nu am întrebat prețurile, pentru că ne-au plăcut muzica, amenajarea, terasa de la Isola Beach .Cred că dacă am fi ajuns cu o oră mai târziu nu am mai fi găsit șezlonguri libere.Se putea sta și pe prosop. Am mâncat foarte bine la terasa de acolo, iar mâncarea era foarte frumos așezată, nu ca pentru o plajă, ci chiar ca la restaurant.

Apa era cam rece pentru gustul meu, dar erau oameni care se simțeau bine și se distrau .Chiar și copilul meu nu are mai fi ieșit din apă. Culoarea însă nu poate fi descrisă și nici în poze nu poate fi cu adevărat redată. Trebuie văzută.

În una din zile am mers cu vaporul piraților,Black Pearl, o alegere foarte bună atât pentru copii, cât și pentru adulți. Am dat 40 de euro adulții și 20 de euro copiii, o masă inclusă,aveau și în menu din care să mai comanzi câte ceva .Plecarea a fost la 10.30, o singură cursă pe zi făceau .Pirații echipajului au interacționat mereu cu toată lumea,unul dintre ei era român:)).

Cazarea aleasă de noi a fost Limanaki ,având o pozitionare foarte bună, toate camerele cu vedere la mare.De la recepție am luat contra doi euro garanție prize europene. Prosoape de plajă primeam de la recepție. Nu mi-a plăcut că am nimerit o cameră la etajul 4, în capătul holului și liftul era foarte departe.Pentru mine nu era problemă,dar dacă ieșea copilul mai târziu nu se descurca singur. Erau și scări mai aproape ,dar nu aveau ieșirea în lobby,ci pe lângă clădire, o zonă ușor neamenajată.

Chiar peste stradă de hotel este un supermarket mărișor.Noi am avut nevoie de șampon, pentru că cel din cameră nu ni s-a părut bun,dar e posibil ca de vina să fi fost apă de la duș.

De mâncat, am mâncat bine peste tot aș putea zice, nu am fost așa de impresionată de Bedrock Cafe.Nu a fost rea mâncarea,dar citisem atâtea încât mă așteptam la altceva.Pizza mică în schimb era foarte mare.Pentru copii erau și McDonald’s,Subway, Pizza Hot,Burger King.

E o stațiune așa drăguță, cochetă,curată. Găsești orice în cazul că vrei o amintire sau ai uitat ceva acasă.

Las câteva poze care nu sunt nici pe departe atât de frumoase precum realitatea.

Lasă un comentariu